Læs om godkendelse af leverandører af madservice
Godkendelse af leverandører af madservice
Brønderslev Kommune vil løbende indgå kontrakter med leverandører af madservice til kommunens hjemmeboende borgere.
For at kunne blive godkendt skal leverandøren indsende en korrekt udfyldt fritvalgsblanket via virk.dk
Derudover skal leverandøren sende korrekt udfyldte bilag 1, 2, 3 og 4 til:
Brønderslev Kommune
Visitationen
Konsulent Louise Meyer Ebdrup
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev
Leverandøren indkaldes herefter til en godkendelsessamtale.
Den endelige godkendelse træder først i kraft, når følgende er på plads:
- Referat fra godkendelsessamtalen er godkendt af leverandøren skriftligt
- Informationsmateriale jf. afsnit 3 er udarbejdet og fremsendt elektronisk
- Der foreligger dokumentation for leverandørens beredskab ved leveringssvigt jf. afsnit 4. Dette kan f.eks. være en skriftlig aftale med et vikarbureau
- Virksomhedssignatur/sikker e-mail jf. afsnit 6 er funktionsdygtig
- Kontrakten er underskrevet og returneret
Godkendelsesproceduren gælder også for potentielle leverandører, som i forvejen er godkendt af Brønderslev Kommune eller en anden kommune, idet Brønderslev Kommune vil sikre sig, at de leverandører, som kommunen indgår kontrakt med, kan leve op til de kvalitetskrav, der gælder fremadrettet for Brønderslev Kommune.
På baggrund af godkendelsen vil Brønderslev Kommune indgå kontrakt med leverandøren om opgaveudførelsen. Leverandørens omkostninger i forbindelse med udarbejdelsen af godkendelsesanmodning og kontrakt er Brønderslev Kommune uvedkommende.
Spørgsmål vedrørende godkendelsesproceduren/-materialet skal rettes til Louise Meyer Ebdrup pr. e-mail på
louise.meyer.ebdrup@99454545.dk
Godkendelsesmateriale til leverandører af madservice
Læs godkendelsesmaterialet (nyt vindue):