Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Se vores "cookiepolitik".

Den Digitale Hotline. Tlf: 70 20 00 00
Her finder du Brønderslev kommunes samlede oversigt over selvbetjeningsløsninger.
Har du brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte Den Digitale Hotline.
Her kan du hente blanket vedrørende indberetning af timeseddel §44/84 - Aflastning
Timeseddel §44/84 - Aflastning

Når du indberetter timeseddel, skal du gøre følgende:

  • Klik på "Udfyld blanketten"    
  • Download blanketten til din computer (fx på skrivebordet)
    se vejledning til de mest brugte programmer (nyt vindue)
  • Åbn PDF-filen fra din computer (der hvor du har gemt den)
  • Udfyld blanketten
  • Gem blanketten
  • Send ansøgningen med Digital Post til kommunen

Husk altid at tjekke at blanketten er udfyldt inden du sender den.

Klik på "Udfyld blanketten" for at starte afregningen.

Spørgsmål og svar

Hvordan sender jeg Digital Post?

Du kan nemt – og sikkert – skrive til Brønderslev Kommune via Digital Post på borger.dk eller via din e-Boks. Du skal blot logge på med NemID og vælge, at du vil sende digital post til Brønderslev Kommune.

Hvordan downloader jeg blanketten

Når du skal downloade blanketten, skal du gøre følgende:

  • Klik på "Udfyld blanketten"    
  • Download ansøgningsskemaet til din computer (fx på skrivebordet)
    se vejledning til de mest brugte programmer (nyt vindue)
  • Åbn PDF-filen fra din computer (der hvor du har gemt den)
  • Udfyld blanketten
  • Gem blanketten
  • Send ansøgningen med Digital Post til kommunen

Husk altid at tjekke at blanketten er udfyldt inden du sender den.

Kontakt

Sekretariat for Børn og Kultur
Tlf.: 99454527

Send ansøgningen:

Obligatorisk Selvbetjening - Tilmeld Digital Post

Digital Post vejledning

Du kan nemt og sikkert skrive til Brønderslev Kommune via Digital Post på borger.dk

Opdateret 24. april 2019