Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Se vores "cookiepolitik".

Brugerbetaling på anmeldelse og anvisning af erhvervsmæssig jordflytning og erhvervsaffald

Ifølge bekendtgørelse om affaldsregulativer, -gebyrer og -aktører med videre af 14. december 2020 skal der opkræves et gebyr, der dækker kommunens omkostninger i forbindelse med anmeldelse og dokumentation ved flytning af jord, som er erhvervsaffald samt ved anvisning af affald, der ikke er omfattet af en indsamlings- eller anvisningsordning.

Byrådet vedtog på møde den 15. december 2021 således følgende takster i forbindelse med jordflytning (nyt vindue) samt anvisning af erhvervsaffald (nyt vindue)

Kontakt

Sagsbehandler - Virksomheder
Tlf.: 99454676
Opdateret 13. januar 2022
Ansvarlig redaktør: Pia Vestergaard Jensen