Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Se vores "cookiepolitik".

Den nye postlov trådte i kraft den 1. Juli 2016. Med den nye postlov blev A-breve afskaffet, og det er nu kun muligt at sende fra dag til dag med det nye Quickbrev.

Hvad betyder den nye postlov for dig?

Sender du et almindeligt brev, skal du være opmærksom på, at det kan være op til 5 dage undervejs. Det kan betyder, at vi bliver nødt til at tilbageholde din ydelse eller at sagsbehandlingstiden forlænges, fordi der går længere tid, inden vi modtager dine dokumenter, fx. lønseddel, erklæring eller andet.

Hvis du vil være sikker på, at vi modtager dine dokumenter hurtigst muligt kan du:

  • sende dem som Digital Post til kommunen via din digitale postkasse på borger.dk eller virk.dk.
  • aflevere dem på rådhuset
  • sende et Quick-brev med Postnord, som bliver leveret fra dag til dag. Quick-brevet på højest 100 g koster 27 kr., og det kan kun sendes fra posthuset med et særligt frankeringsmærke.

Læs mere om den nye postlov på Postnords hjemmeside.

 

Kontakt

Sekretariatsmedarbejder
Tlf.: 99454610
Sekretariatsmedarbejder
Tlf.: 99455826
Opdateret 11. november 2016