Brønderslev Kommune indgår løbende kontrakter med leverandører af madservice til kommunens hjemmeboende borgere
Godkendelsesproceduren gælder også for potentielle leverandører, som i forvejen er godkendt af Brønderslev Kommune eller en anden kommune, idet Brønderslev Kommune vil sikre sig, at de leverandører, som kommunen indgår kontrakt med, kan leve op til de kvalitetskrav, der gælder fremadrettet for Brønderslev Kommune.
Læs om leverandør af madservice
Brønderslev Kommune vil løbende indgå kontrakter med leverandører af madservice til kommunens hjemmeboende borgere.
- Læs mere på fritvalgsdatabasen.dk (nyt vindue)
For at blive godkendt skal leverandøren indsende en korrekt udfyldt fritvalgsblanket via virk.dk.
- Indsend udfyldt fritvalgsblanket via virk.dk (nyt vindue)
Derudover skal leverandøren sende korrekt udfyldte bilag 1, 2, 3 og 4 til:
Brønderslev Kommune
Strategi og Udvikling
Att.: Specialkonsulent Louise Meyer Ebdrup
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev
Leverandøren indkaldes herefter til en godkendelsessamtale.
Betingelser for endelig godkendelse
Den endelige godkendelse træder først i kraft, når følgende er på plads:
- Referat fra godkendelsessamtalen er godkendt af leverandøren skriftligt
- Informationsmateriale jf. afsnit 3 er udarbejdet og fremsendt elektronisk
- Der foreligger dokumentation for leverandørens beredskab ved leveringssvigt jf. afsnit 4. Dette kan f.eks. være en skriftlig aftale med et vikarbureau
- Virksomhedssignatur/sikker e-mail jf. afsnit 6 er funktionsdygtig
- Kontrakten er underskrevet og returneret
På baggrund af godkendelsen vil Brønderslev Kommune indgå kontrakt med leverandøren om opgaveudførelsen. Leverandørens omkostninger i forbindelse med udarbejdelsen af godkendelsesanmodning og kontrakt er Brønderslev Kommune uvedkommende.
Læs godkendelsesmaterialet (nyt vindue):
Spørgsmål vedrørende godkendelsesproceduren/-materialet skal rettes til Louise Meyer Ebdrup pr. e-mail på louise.meyer.ebdrup@99454545.dk
Kontakt
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev