Serviceniveauet udmønter Brønderslev kommunes Sammenhængende Børnepolitik, og sigter på at skabe de bedst mulige betingelser for en sikker faglig og økonomisk styring af området for udsatte børn og unge. Serviceniveauet omfatter en række principper, som skal være styrende for indsatsen i kommunen.
Vi har et mål om at yde en tidlig, forebyggende og kontinuerlig indsats, som kan bidrage til at holde sårbare familier samlet og sikre, at børn får en god og stabil opvækst. Det betyder, at vi samarbejder på tværs af skole, sundhedsplejerske, familieafdeling, ungecenter og dagtilbud for at sikre en hurtig indsats, hvis et barn eller en ung ikke trives.
Læs om serviceniveau og sagsbehandlingsfrister
Du kan læse mere om Brønderslev Kommunes serviceniveau på Børne- og Ungeområdet via linket:
- Serviceniveau Børne- og Ungeområdet (nyt vindue)
Du kan læse mere om Brønderslev Kommunes sagsbehandlingsfrister på Børne- og Ungeområdet.
Vær obs på at fristerne er vejledende.
Læs om
Kontakt
Hvis I allerede er tilknyttet en socialrådgiver, kan du kontakte jeres socialrådgiver direkte via mail eller telefonnummer.
Der er også mulighed for at kontakte Familieafdelingens og UngeCentrets sekretariater.
Familieafdelingen
Hvis barnet er mellem 0 og 14 år.
Tlf.: 9945 4527
UngeCentret
Hvis den unge er mellem 15 og 17 år.
Tlf.: 9945 4705
Åbningstider
Mandag - onsdag 8.00 - 15.00
Torsdag 8.00 - 17.00
Fredag 8.00 - 14.00
Ved akut brug for hjælp udenfor kommunens åbningstid, kan du kontakte Nordjyllands Politi på telefon 114.
Tlf.: 7020 0000
Den Digitale Hotline kan hjælpe med generel
information og vejledning i brugen af
selvbetjeningsløsninger.
Det kan vi ikke hjælpe med
Den Digitale Hotline har ikke adgang til din
konkrete sag og kan derfor ikke foretage
direkte sagsbehandling.
Telefontider
Mandag - torsdag 8.00 - 20.00
Fredag 8.00 - 16.00
Søndag 16.00 - 20.00